самостійна робота на порівняння. подібність й відмінність екосистем

самостійна робота на порівняння. подібність й відмінність екосистем


Подібність й відмінність екосистем. Порівняйте в робочому зошиті за допомогою таблиці наземну й водну природні екосистеми. Зробіть висновок про причини подібності та відмінностей водних і наземних екосистем. Біологія + Хімія. ДДТ й екосистеми. Ксенобіотики й радіонукліди у трофічних ланцюгах є незмінними, і їхня концентрація у розрахунку на одиницю біомаси стає більшою. Цей ефект називається законом концентрування речовин у трофічних ланцюгах. Так, у ланцюгу живлення з 4-х ланок концентрація ДДТ (дусту) у тканинах рибоїдних птахів зростала в 1875 разів.


Самостійна робота по темі: " Екосистемний рівень організації живої природи". Біологія 11 клас профільний рівень. Соколенко Єлизавети Михайлівни вчителя біології. 11-клас профільний рівень. Самостійна робота по темі: « Ознаки екосистемного рівня. організації живої природи». І I - варіант. Початковий рівень (3- бали). Виберіть одну правильну відповідь. а) безперервний обмін речовинами та енергією б) подібність будови особи. в) взаємодії організмів різних трофічних груп г)наявність екологічних ніш. 4. Ступенів організації екосистем не бувають: а) консорційні екосистеми б) біомні екосистеми. в) біогеоценози г) структурні екосистеми. 5.Природні екосистеми це


Порівняльна характеристика природних і штучних екосистем. №. Відмінні ознаки. Природні екосистеми. Штучні екосистеми. 1. Біологічне різноманіття. Високе. Низьке. 2. Замкненість кругообігу речовин. Низька. 3. Вилучення органічної речовини з екосистеми. Майже відсутнє. Відбувається постійно. 4. Необхідність надходження речовин в екосистему ззовні. Відсутня. Висока.


Вивчаючи екосистеми, еколог досліджує складові компоненти, і на основі узагальнення робить висновок про стан екосистеми в цілому. Отже, вивчаються структурні властивості популяцій та угруповань, що творять дану екосистему. В екосистемології розрізняють три складові компоненти, що у взаємозв'язку з абіотичними факторами і творять екосистему. А саме: фітоценоз якійпредставлений блоком первинних продуцентів (зелени рослини), зооценоз – представлений макроконсументами(травоїдні, м’ясоїдні, всеїдні), мікробоценоз – представлений мікроконсументами та деструкторами. Об'єднанні вони в екосис.


Освітньо-виховні завдання теми: створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність. Тип уроку: комбінований. Клас: 11. Опитування до попереднього уроку за темою: «Угрупування та екосистеми. Склад і структура угрупувань». Конспект на урок Екологія скачати.


1. Екосистеми. ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ. Екосистема (біогеоценоз) – природна одиниця, яка складається з низки живих та неживих компонентів. • Екосистеми травяних ландшафтів До цих екосистем належать степі луг, пасовища, сінокоси,агробіоценози. Степ займає 6% суходолу і вкритий переважно злаками й багаторічниками. Степ буває субтропічним, саванноподібним різнотрав’ям, чагарниковим, луговим тощо. • Агробіоценози – поля, штучні пасовища, городи, сади, виноградники, плантації горіха, ягідники, квітники,лісопаркові смуги. Основа агробіоценозу – цештучний фітоценоз, якість якогозалежить від умов середовища,ґрунту, вологи, мікроорганізмів.


Екосисте́ма або екологічна система — це сукупність живих організмів (біоценоз), які пристосувалися до спільного проживання в певному середовищі існування (біотопі), утворюючи з ним єдине ціле. Одне з основних понять екології. Приклад екосистеми — ставок з рослинами, рибами, безхребетними тваринами, мікроорганізмами, що живуть у ньому і становлять живий компонент системи, біоценоз. Для ставка як екосистеми характерні донні відкладення певного складу, певний хімічний склад (іонний склад, концентрація.


ü Самостійна робота з використанням наочної таблиці, рисунка «Сукцесійні зміни. Сукцесія (від латин. succesio — наступність) — це процес саморозвитку біогеоценозів, що відбувається внаслідок взаємодії живих організмів між собою та із середовищем існування. Теорію сукцесій спочатку розробляли геоботаніки, але потім почали широко досліджувати й інші екологи. У чому їхня подібність і відмінність? Антропогенні впливи призводять до спрощення екосистем, дигресій. 10. Дигресії. ü Робота із зошитом. Заповніть таблицю. Розвиток біогеоценозу.


Екосистеми. Як співіснують різні живі істоти на спільній території? Щоб відповісти на це запитання, вчені вивчають не тільки тварин, рослини, гриби, бактерії, а й зв’язки між ними і середовище їхнього життя. Тому в науці з’явився термін «екосистема». забезпечують не лише себе, а й інші організми. Тому в екосистемі рослини називають утворювачами. Тварини споживають органічні речовини, створені рослиною, коли поїдають рослини або інших тварин. В екосистемі тварини виконують роль споживачів. Рослини і тварини, які входять до складу екосистеми, із часом помирають.


Екосистема – сукупність різних видів та середовища їхнього існування, що пов’язані обміном речовин, енергії та інформації. У межах біосистем цього рангу виокремлюють біотичний (біоценоз) та абіотичний (біотоп) компоненти, що пов’язані між собою кругообігом речовин. Екосистеми існують унаслідок розподілу функцій між продуцентами, консументами й редуцентами. Самостійна робота з ілюстраціями. Характеристика біосистем. Розпізнайте на малюнках біосистеми різних рівнів організації. Структурна організація. 1. Єдність хімічного складу (подібність біоелементів та біомолекул). 2. Клітинна будова 3. Рівневість організації. (молекули – клітини – організми – популяції – види – екосистеми – біосфера).


Природні екосистеми мають своєрідну стабільність у часі і просторі. Це результат постійних трофічних зв’язків, збалансованих потоків речовини й енергії між організмами і навколишнім середовищем. Здатність екосистем протистояти змінам середовища і зберігати стан рівноваги називають гомеостазом. Ваш комментарий к ответу: Отображаемое имя (по желанию)


Таким чином, більші екосистеми включають. екосистеми меншого рангу. На характером середовища існування співтовариств живих організмів природні екосистеми поділяють на наземні і водні, серед останніх іноді виокремлюють прісноводні і морські екосистеми. Основні екологічні властивості екосистем істотно залежать від відмінності умов існування (географічних, гідрографних, кліматичних, ґрунтових та ін.). За ступенем антропогенної дії на природне середовище розрізнятимемо три такі види екосистем: природні, соціоприродні і антропогенні. Природні екосистеми, розглянуті вище, — це природні екосистеми, при вивченні яких не враховуються будь-які антропогенні дії.


Ланцюги живлення. Екосистеми своєї місцевості. Завантажити презентацію. Отримати код. Play. 1 / 24. Скачати. Природні і штучні екосистеми. Ланцюги живлення. Екосистеми своєї місцевості. Ланцюги живлення. Екосистеми своєї місцевості Підготувала вч.вищої категорії математики і фізики: Дерев’янко Ольга Миколаївна. Слайд 2. Тип уроку: засвоєння нових знань. Мета уроку: ознайомити учнів з природними та штучними екосистемами; розглянути екосистеми своєї місцевості; вчити дітей складати ланцюги живлення. Слайд 3. Система Як ви розумієте, що таке система? Слайд 4.


А стійкість екосистеми - це її здатність за допомогою внутрішніх механізмів саморегуляції протистояти зовнішнім впливам, захищатися від них, адаптуватися без істотних змін структурно-функціональних параметрів або швидко повертатися до нормального (стійкого) стану, якщо цей вплив зумовив тимчасове відхилення екосистеми від заданої програми. За стійкістю екосистеми поділяють на два типи: резистентні, тобто здатні зберігатися у стійкому стані під навантаженням; та пружні, тобто здатні швидко відновлюватися у разі порушення з будь-яких причин.


Екосистеми об'єднані на планеті в єдиний комплекс — біосферу. Взаємодія з іншими оболонками. Малий кругообіг (частина великого) відбувається на рівні екосистеми і полягає в тому, що поживні речовини, вода і вуглець акумулюються в речовині рослин, витрачаються на побудову тіла і на життєві процеси як самих цих рослин, так і інших організмів (як правило тварин), що з’їдають ці рослини (консументи). Газоподібний азот беззупинно надходить до атмосфери в результаті роботи деяких бактерій, тоді як інші бактерії – фіксатори (разом з синьо-зеленими водоростями) постійно поглинають його, преобразуючи в нітрати. Неорганічним шляхом нітрати утворюються й в атмосфері в результаті електричних розрядів під час гроз.


. Екосистеми. Види і особливості та значення в житті людини. Екосистеми Челябінської області. Методика ознайомлення старших дошкільників з екосистемами. Висновок. Метою даної роботи є прагнення донести до дітей головну екологічну ідею - взаємозв'язок живих організмів один з одним із середовищем проживання, переконати в необхідності прогулянок на природу, збагатити руховий досвід, наповнити розум і серце дітей дорогоцінними краплями знань про прекрасному природному оточенні, навчити цінувати і любити його. За характером харчування організми в екосистемах діляться на продуцентів, консументів і редуцентов.


Цілі уроку: ознайомити учнів із різноманіттям екосистем, особливостями їх розвитку та послідовних змін; розвивати вміння використовувати отримані раніше знання; виховувати екологічне мислення. О бладнання й матеріали: таблиці або слайди презентації з прикладами різноманітних екосистем, схеми, на яких зображено процеси розвитку і зміни екосистем. Базові поняття й терміни: екосистема, розвиток екосистеми, зміна екосистем, сукцесія, види-піонери, умови існування, екологічні фактори. Автор: невідомий.


ПРАКТИЧНА РОБОТА № 9. Тема. Дослідження змін в екосистемах на біологічних моделях (акваріум). ПРАКТИЧНА РОБОТА № 10. Тема. Виявлення антропогенних змін в екосистемах своєї місцевості. ПРАКТИЧНА РОБОТА № 11. Тема. ти в них риси подібності та відмінності, розпізнавати мутації, з’ясувати значення. мутацій для організмів та еволюційного процесу. Обладнання. Критерій для порівняння Наявність остей на коло-сках Кількість рядів колосків у складному колосі Зернівка (склоподібна або борошниста) Форма зернівки. Довжина колоска. 1.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

решебник чудесенко теория вероятности

гдз укр літ 7 клас авраменко 2015 відповіді

контрольна робота будова слова орфографія 5 клас з відповідями